2010-07-28

Orlando, Universal Studio

Još jedan dan u Orlandu i još jedan zabavni park. Ovog puta je to Universal Studios. Osvanulo je tmurno i kišno jutro. To me neće spriječiti da uživam u uzbudljivom svijetu simulacija omiljenih filmova.

 



Ako je Magic Kingdom lijepa bajka sa sretnim krajem onda je Universal Studios akcija od početka do kraja, akcija u kojoj ću letjeti, padati i plašiti se, sve sa smijehom, naravno. Prvo na popisu uzbuđenja je Spiderman. Sjedajući u vozić i stavljajući 3 D naočale nisam ni slutio da simulacija može biti tako vjerna i da ću, uz Spidermana, postati glavni akter u filmu. Padam, letim, gorim, oči ispadaju od uzbuđenja i straha, a stomak se grči, sve dok Spiderman ne dođe do mene i spasi me od sigurne katastrofe. Specijalni efekti su više nego vjerni, a virtualni pad je cijelih 120 metara. Završavajući vožnju ushićeno ponavljam: fantastično, zaista fantastično!
















Idem dalje u nove akcije i dolazim do Jurassic Parka. Prvo u čamcu, divljom rijekom ulazim u džunglu i jedino što mi ostaje je nada da neću postati T-rexov ručak. Mokar, što od kiše, što od vodopada uputim se dalje Jurassic Parkom i s visine posmatram svijet dinosaurusa leteći i sam u jednom od pterosaurusa što kruže iznad džungle. Dalje "uživam" u Twisteru, gledajući tornadu u oči i bježeći s njegovog rušilačkog puta preko razbijenih prozora i počupanog drveća.





Već pomalo umoran od uzbuđenja poželim otići kod Homera Simpsona u Springfield, nadajući se da će mi taj gradić pružiti šansu da se odmorim prije sljedeće akcije. Kako sam se samo prevario! Ponovo padam i letim kroz Krustyland, zabavni park u koji me Homer odveo, a adrenalin djeluje bez prestanka. Pozdravim se sa stanovnicima Springfielda i krenem gledati Shreka u 4 D.







Dok Shrek spašava princezu Fionu u sali biva vjetrovito, pa maglovito, potom se sjedišta zatresu, a voda iza brzog Shrekovog čamca pošprica i mene i sve ostale u dvorani. Zanimljivo, ali ne previše uzbudljivo, pa sam tu dobio potrebnu pauzu i sad opet mogu u akciju. Odlučim spašavati planetu Zemlju ganjajući vanzemaljce ulicama New Yorka u Men in Black.




Kad je planeta spašena ukrcavam se u vlastitu raketu i putujem kroz Nicktoons Studios zajedno sa Jim Neutronom, te posjetim Sponge Boba. Kiša nemilice lije cijelo vrijeme. Već odavno sam izgubio svaku nadu da će prestati. Šljapkam tako u potpuno mokrim cipelama i više ne marim za lokve, po kojima inače, uvijek volim gacati. Sad ih imam u cipelama, ali to mi ne umanjuje užitak vožnje po E.T. planeti koja je zaista veličanstvena u svom šarenilu i raznovrsnosti. Ajkula me čeka iza ćoška sa svim strašnim prizorima iz filma, ali ja se skoro više i ne plašim.


U međuvremenu sam nešto pojeo u restoranu iz šezdesetih, potom se provozao u karuselama za djecu i prošetao šarenim svijetom bajki. Dok radoznalo posmatram dvorac Harry Pottera saznam da još nije otvoren i umjesto toga odem u šator mađioničara i uživam u njegovim trikovima. Cijeli dan je savršeno uzbudljiv, čak i kiša, na neki način doprinosi ovom nezaboravnom danu. Naravno, napravim par fotografija ove kišne zavjese dok čekam da jenja, samo iz jednog razloga, da vidim kud se krećem.




Kiša nije prestala, ali se njen intenzitet uskoro smanjio i mi se uputimo prema Hulku. Hulk je najveća karusela u Orlandu, a možda i na cijelome svijetu. Meni nije dozvoljena vožnja, a i da jeste naprosto nisam siguran da bih se usudio sjesti u tu grdosiju. Moja mama i sestra se hrabro upute ka Hulku i uskoro ih gledam na visini od 45 metara. Hulk karusela dostiže brzinu 110 km na sat i cijeli svijet je naopačke okrenut u njoj. Dakle, tu možete osjetiti snagu i bijes Hulka dok letite u nebo nesanjanim brzinama.


Odlazim iz Universal Studios zabavnog parka spreman za nova kretanja, jer kretanje je moj cilj, a cilj sam po sebi to nije.
Pošto učim da sve u životu posmatram s pozitivne strane, nalazim pozitivnost i u ovakvom danu. Nema čekanja u kilometarskim redovima. Nasmiješim se kiši i krenem lutati virtualnim svijetom.

Visa Max planet på en större karta